بهترین نرم افزار خیریه برای خرید کدام است

خلاصه
1403/04/30

نرم افزار خیریه سرو ابزاری مناسب برای مدیریت منابع مالی موسسات خیریه است. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید تمامی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین را به‌صورت دقیق ثبت و مدیریت کنید و همچنین تمامی کمک‌هایی که به مددجویان ارائه شده است را پیگیری نمای



نرم افزار خیریه سرو ابزاری مناسب برای مدیریت منابع مالی موسسات خیریه است. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید تمامی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین را به‌صورت دقیق ثبت و مدیریت کنید و همچنین تمامی کمک‌هایی که به مددجویان ارائه شده است را پیگیری نمایید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که تمامی کمک‌ها به درستی و به‌طور موثر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نرم افزار دارای امکانات پیشرفته‌ای برای مدیریت پرونده‌های پزشکی مددجویان نیز می‌باشد. شما می‌توانید تمامی اطلاعات پزشکی مددجویان را ثبت و پیگیری کنید و همچنین گزارش‌های مختلفی از وضعیت سلامت آن‌ها تهیه کنید. این امکانات به شما کمک می‌کنند تا بهتر بتوانید به نیازهای مددجویان پاسخ دهید و خدمات بهتری ارائه کنید.

به شما تبریک می گوییم، دانلود و نصب فوری نرم افزار خیریه برای شما امکان پذیر است.
این برنامه برای مدیریت موسسات خیریه می باشد و یک نرم افزار حسابداری،اتوماسیون اداری،مدیریت خیرین،مدیریت مددجویان،پرونده های پزشکی مددجویان،مدیریت صندوق صدقات،مدیریت کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و غیره می باشد.

دانلود نرم افزار خیریه

جزییات نرم افزار


بهترین فروشندگان صنایع دستی به ترتیب ستاره در سایت صنایع دستی ما
فروشگاه
فروش انواع شمع فانتزی مخصوص هدیه
بوشهر
09170173592
فروشگاه
انواع صنایع دستی
بوشهر
09171763212
فروشگاه
شمعدانی تزئینی
ایلام
09124043182
فروشگاه
دست سازه های هنری
ایلام
09354752643
فروشگاه
صنایع دستی و لوازم تزئینی منزل
کرج
09358711815
فروشگاه
بشقاب و پیش دستی اسلیمی
اردبیل
09374771927


اگر شما هم به کار فروش یا تولید صنایع دستی و غیره مشغول هستید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه در سایت «صنایع دستی ما» ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید.


تلفن فروشندگان صنایع دستی به ترتیب ستاره در سایت صنایع دستی ما